Yardım Merkezi

Yardım Merkezi

- Merak Edilenler

Ürünlerle ilgili teknik bilgiler ürün açıklamalarında yer almaktadır. 

Tüm ürünler fatura tarihi itibari ile 2 yıl garantilidir.

Toggo’ya ücretsiz olarak kolayca üye olabilir, indirimli ürün ve kampanyalardan hemen faydalanabilirsiniz.

  1. Üyelik : Ana sayfada sağ üstte yer alan ‘Giriş Yap veya Üye Ol’ sekmesinden ‘Üye Ol’ butonuna tıklayın ve açılan sayfadaki üyelik formunu doldurun.
  2. Ürün Seçimi : Beğendiğiniz ürünü ‘Sepete Ekle’ butonuna tıklayarak alışveriş sepetinize ekleyin.
  3. Teslimat Bilgileri : Sepetteki ‘Alışverişi Tamamla’ butonuna tıkladığınızda teslimat bilgileri ekranına gelirsiniz. Teslimat ve fatura adresi bilgilerini doldurduktan sonra sayfanın alt kısmından kargo seçiminizi yapın.
  4. Ödeme : ‘Devam Et’ butonuna tıkladığınızda ödeme bilgileri ekranına ulaşırsınız. Burada size sunulan ödeme tercihlerinden size uygun olanı seçin.
  5. Sipariş Özeti :  Siparişinizi onaylamadan önce ‘Sipariş Özeti’ sayfasından girdiğiniz bilgileri kontrol edin ve değiştirmek istediklerinizi değiştirin. Verdiğiniz bilgilerin doğruluğundan emin olduğunuzda Ön Bilgilendirme Formu ve Mesafeli Satış Sözleşmesini okuyup kabul ettiğinize ilişkin kutucukları işaretleyin.
  6. Sipariş Onay : Ödeme seçiminizi yaptıktan sonra ‘Devam Et’ butonunu tıklayarak sipariş onay ekranına geçebilirsiniz. Ekranın sağ üst tarafında bulunan ‘Siparişi Onayla’ butonuna sadece bir defa tıklayarak siparişinizi onaylayın.
  7. Sipariş Takip : Açılan yeni sayfada sistem tarafından size verilen sipariş numarasını göreceksiniz. Siparişinizi ana sayfanın üst kısmında yer alan ‘Siparişlerim’ alanından takip edebilirsiniz.

 

Toggo’dan verdiğiniz siparişlerin beklediğiniz gibi, zamanında ve eksiksiz bir biçimde adrese teslim edilebilmesi için bazı noktalara özellikle dikkat etmenizi tavsiye ederiz:

  • Satıcı: Toggo’da ürünler satıcısı Toggo olanlar ve satıcı firması Toggo dışında bir firma olanlar olmak üzere iki şekilde sunulur.
  • Garanti Bilgisi: Toggo’da satılan ürünlerin hepsi %100 orijinal olup resmi distribütör, ithalatçı ya da imalatçı garantili olarak sunulur. Garanti bilgilerine ürün sayfalarından ulaşabilirsiniz.
  • Kampanyalar: Alt limit, ürün grubu/kategori gibi belirli koşullarla sunulur. Kampanya koşullarını yerine getirdikten sonra kampanyadan faydalanabilirsiniz.
  • Tedarik Süreci: Ürünlerin kargoya teslim sürelerine ürün sayfalarından ve ürünü sepete ekledikten sonra sipariş onay sayfasından erişebilirsiniz. Örneğin ’24 Saatte Kargoda’ logolu bir ürünü satın aldığınızda ürünlerin tedariği için beklemezsiniz. Ürünleriniz, siparişin onaylanmasının ardından stoktan hemen kargoya teslim edilir. Sipariş takibiyle ilgili detaylara ‘Siparişlerim’ sayfasından ulaşabilirsiniz.
  • Sipariş Takibi: Sipariş takibiyle ilgili detaylara ‘Siparişlerim’ sayfasından ulaşabilirsiniz.
  • Ödeme: Kredi kartı, banka kartı, Hepsipay cüzdanım, alışveriş kredisi veya havale/EFT yöntemiyle yapabilirsiniz.
  • Havale/EFT ile Ödeme: Hesap numaralarımız sipariş esnasında sunulmaktadır.
    Siparişinizin ardından 1 iş günü içerisinde ödemeniz hesaplarımıza ulaşmış olmalıdır. Bu süre içerisinde ödemeniz bize ulaşmazsa siparişiniz iptal edilir.
  • İptal ve İade: Yardım sayfasından ‘İade ve İptal Koşulları’ konusunu inceleyebilirsiniz.

Teslimat Adres Değişikliği: Siparişinizde teslimat adresi değişikliğini sadece ‘İşleme Alındı’ statüsündeyken yapabilirsiniz.

Ürünü satın aldıktan sonra sistem tarafından size 9 haneli bir sipariş numarası verilmektedir. Satın alma işleminiz sonrası kayıtlı e-posta adresinize gönderilen sipariş onay e-postasından veya Hesabım-Siparişlerim sayfasından sipariş numaranıza ulaşabilirsiniz.

Sipariş iptaliyle ilgili bilgi, sipariş sahibinin üyeliği sırasında kayda alınan e-posta adresine gönderilir. Siparişlerinizin banka tarafından onaylanabilmesi için bankanızda ve Toggo’da kayıtlı kişisel bilgilerinizi güncel tutmanızı öneririz.
Siparişinizin onaylanmamasının nedenleri şunlar olabilir;
Ödeme Tipi Kaynaklı:
Kredi kartı ile ödenerek verilen siparişin ödemesinin bize ulaşmadığı durumlarda iptal edilmiş olabilir.
Siparişinizi oluştururken ödeme tipi olarak EFT/havaleyi seçip ödeme işleminizi gerçekleştirdiyseniz, ödemeniz hesaplarımıza henüz yansımamış olabilir.

Sipariş onayından sonra oluşacak 9 haneli sipariş numaranızı Havale/EFT ödemeniz esnasında açıklama kısmına eksiksiz ve rakamlar arasında boşluk olmadan bitişik yazmanız halinde ödemeniz hesabımıza geldikten sonra 1 saat içerisinde onaylanır.

EFT/Havale Ödemesi Esnasında Aşağıdaki Adımlara Dikkat Ettiniz mi?
Banka hesap numarasının doğruluğundan emin olun.
EFT işlemlerinde alıcı olarak “Serkan Coşkun’ görünmelidir.
Sipariş onayından sonra oluşacak 9 haneli sipariş numaranızı havale/EFT’nin açıklama bölümüne eksiksiz ve rakamlar bitişik olarak mutlaka ekleyin.
Sipariş tutarı ile ödediğiniz tutar aynı olmalıdır.
Birden fazla havale/EFT ödemeli siparişiniz varsa, her bir sipariş için ayrı ayrı ödeme yapmanız gereklidir. Tek bir havale/EFT işleminde birden fazla sipariş ödemesi ve sipariş numarası olmamalıdır.
Havale/EFT yöntemini tercih ettiğinizde siparişinizin ardından 1 iş günü içerisinde ödemeniz hesaplarımıza ulaşmış olmalıdır.
Ödeme yapmanıza rağmen siparişiniz henüz onaylanmadıysa dekontunuzu ileterek bize ulaşabilirsiniz.
Tedarik Sonucu:
Ürününüzün tedarik edilememesi durumunda iptal edilmiş olabilir.

Üye olmadan e-posta adresiniz ile sipariş verebilirsiniz. Üye olarak ise pek çok avantajdan yararlanabilir aynı zamanda siparişinizi takip edebilirsiniz.

“Siparişlerim” sayfasından teslimatınız ile ilgili detayları takip edebilirsiniz. 

Siparişiniz kargoya verildiğinde e-mail ile bilgilendirilirsiniz.

Siparişiniz dağıtıma çıktığında kargo firması tarafından SMS ile bilgilendirilirsiniz.

Belirtilen tarihler tahmini olup teslimatın yapılacağı adrese ve kargo firmasının teslimat süresine göre değişkenlik gösterebilir.

“Siparişlerim” sayfası “Sipariş Detayı” adımından teslimatınız ile ilgili detayları takip edebilirsiniz.

Siparişiniz kargoya verildiğinde e-mail ile bilgilendirilirsiniz.

Siparişiniz dağıtıma çıktığında kargo firması tarafından SMS ile bilgilendirilirsiniz.

Belirtilen tarihler tahmini olup teslimatın yapılacağı adrese ve kargo firmasının teslimat süresine göre değişkenlik gösterebilir.

Ürününüz Aras Kargo firmasından ürün kargoya verildikten sonra üyeliğiniz üzerinden “Siparişlerim” sayfasından siparişlerinize erişebilir, siparişlerinizin yanında bulunan İptal Et butonu ile iptal işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.


Ek olarak tüm kargo firmaları için; dilerseniz siparişiniz adresinize geldiğinde teslim almadan iade edebilir ya da teslim aldıktan sonra iade koşulları kapsamında ürünü 14 gün içinde “Siparişlerim” “Kolay iade et” adımından iade edebilirsiniz.

Sohbet
Whatsapp
Merhaba
Size nasıl yardımcı olabiliriz?
https://www.toggo.com.tr/yardim-merkezi